Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kimbbNE | użytkownik

imię i nazwiskoasterix adres zarejestrowany30.04.2007 @16:02:02 ostatnio na stronie10.05.2009 @15:48:26








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze1384 posty na forum0

komentarze
~DrutKolczastyObozowy    26.09.2008 @17:26:30




puk puk
~Marlenaa    27.04.2008 @09:39:26
dziękuję
~littlePeace    23.04.2008 @15:59:51
zycze Ci powodzenia i owocnej pracy na nowych sprzetach
_______
-we wanna peace!
-and when you wanna get it?
-now!
~47    19.04.2008 @11:36:29
Dzięki Ci
~surrrealistyczna    17.04.2008 @21:49:20
zgadzam się z Tobą.
~surrrealistyczna    17.04.2008 @21:45:10
dziękuję. cieszę się, że ktoś docenia.
~Misza1982    17.04.2008 @21:37:39
dziękuję
_______
zapraszam na moją stronę
http://www.fotomisza.yoyo.pl
~9mm    16.04.2008 @23:40:23
hy hy natłok przesłańdziękuję ładnie i pozdrawiam gorąco ze Wrocka:D
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~9mm    16.04.2008 @23:36:18
nie wiem nie doceniają mego przesłania:D:D
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~9mm    16.04.2008 @23:35:26
3..2..0..start.. a i 1:D
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~9mm    16.04.2008 @23:30:13
a dziękuje nie cieszy sie uwagąa mnie sie podoba:D
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~9mm    16.04.2008 @23:26:39
a dziękuje za uwagepozdrawiam nocną Łowczynię:D
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~edwardpchlarz    16.04.2008 @20:06:54
merci.
~jankov    14.04.2008 @21:51:08
dzienks za odwiedziny..
_______
zrozumieć nie pytając o słowa...
~slot    29.10.2007 @23:50:21
dziękówka...ciekawa galeria,,ośmiele sie ocenić w wolnej chwili..pozdrawiam
~kingpin    29.10.2007 @19:57:32
dzieki za koment zapraszam do oceny poprzzedniej pracy jest w podobnym kilimacie!
~POnO1    28.10.2007 @13:20:28
dzieki ,pozdro
~tarnogrodziara    28.10.2007 @13:16:48
e tam kryształy ;p
_______
Jednym okiem przyglądała się, jakie to wszystko brudne i złe... http://www.tarnogrodziara.fbl.pl

..
~jankov    23.09.2007 @00:47:39
dzienks
_______
zrozumieć nie pytając o słowa...
~littlePeace    13.09.2007 @20:49:06
hm...
nie chcialam zapeszac czy tez odbierac nadziei...
no ale sprawa sie rozwiazala definitywnie z tymi aparatami z USA.
Lepiej wyjdźmy na okno,bo nie za dobre mam wieści...
Próbowałam rękami i kontaktami kuzyna,ale się nie udało.

Wybacz,ze zawiodłam...

A tak wogóle to co u Ciebie?
_______
-we wanna peace!
-and when you wanna get it?
-now!
~doudou    06.09.2007 @10:24:00
dziękuję.
~hodura    06.09.2007 @08:27:36
dziekuje
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~hodura    03.09.2007 @22:32:50
dziekuje i zapraszam ponownie
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~doudou    02.09.2007 @23:35:56
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt